INNMELDING & UTMELDING

INNMELDING I BERGENS TURNFORENING

UTMELDING AV BERGENS TURNFORENING

Dersom du ønsker å melde deg eller ditt barn ut av partier eller som medlem av Bergens Turnforening, må du fylle ut skjema slik at vi er helt sikre på at vi har rett person. Du vil da også bli meldt ut av den gruppen du tilhører i Spond.

Dersom du har problemer med dette kan vi selvsagt hjelpe til.

Det er viktig at du setter deg inn i retningslinjer ved utmelding og allerede fakturert medlemskap/partiavgift.

Medlemskontingenten inkluderer lovpålagt forsikring for medlemmet og avgifter til Norges Gymnastikk- og Turnforbund. Kontingenten gjelder for et kalenderår (1. januar til 31. desember) og må betales i sin helhet uavhengig av når på året man melder seg inn. Medlemskontingenten betales ved første innmelding, og deretter en gang hvert kalenderår i januar.

• Medlemskontingenten er på kr 500,- Denne innbetales tidligst i januar og MÅ være betalt før oppstart av aktivitet

• Dersom man ikke har avsluttet medlemskap innen 31. desember, vil du motta faktura for kontingent som da skal betales.

• Treningsavgiften gjelder per semester; vårsemester og høstsemester. Hos Bergen Turnforening betales treningsavgiften månedlig.

Alle partier varer 1 semester, det vil si fra oppstart med trening etter nyttår til avslutning før sommeren og oppstart sensommer til avslutning før jul.

For konkurransepartier er 1 semester 6 mnd. og utmelding må skje før utsendelse av neste semesteravgift. Alle konkurransepartier vil få delt semesteravgift i 2 deler hvert semester.