Finn priser for den idretten du ønsker

For å kunne trene på et parti er det krevet at man har gyldig medlemskap i Bergens Turnforening. Prisen for medlemskap er 500,- pr. år. og betales 1 gang i året. Betaling for å gå på et parti betales 2 ganger i året.

Medlemskontingenten inkluderer lovpålagt forsikring for medlemmet og avgifter til Norges Gymnastikk- og Turnforbund. Kontingenten gjelder for et kalenderår (1. januar til 31. desember) og må betales i sin helhet uavhengig av når på året man melder seg inn. Medlemskontingenten betales ved første innmelding, og deretter en gang hvert kalenderår i januar.

• Medlemskontingenten er på kr 500,- Denne innbetales tidligst i januar og MÅ være betalt før oppstart av aktivitet .

• Treningsavgiften gjelder per semester; vårsemester og høstsemester. Hos Bergen Turnforening er treningsavgiften lik i begge semester selv om det skiller noen uker i semestrenes lengde.