Jakob Kvamsøe til VM -Turn Menn

Bildet er tatt fra Infact Norges Cup i Elverum høsten 2022 hvor Jakob tok 1. plass

Ikke siden Geir Skeie´s VM deltakelse i 1979 og 1980 har Bergens Turnforening hatt utøver i VM for Turn Menn.

Det er intet annet en imponerende og en historisk bragd at Jakob Kvamsøe gjennom årene med trening har tatt det store steget å klare kravene for å kunne stille i VM som går av stabelen i Antalya i Tyrkia fra og med 25. mars til 1. april 2023

Jakob Kvamsøe født 29.05.2005

• Vært medlem i foreningen siden 2013

•  Trent i Belgia i tidsrommet 2019-2022 pga. arbeidsforhold i familie.

• Har flere pall plasseringer i NM

• Trener 3-4 timer om dagen 6 ganger ganger i uken

• Hovedtrener Marius Christian Uta har trent med Jakob siden 2021 etter å ha overtatt for vladimir

• Jakob har vært sin egen pådriver i sin sport med full støtte av familie, trenere, landslaget og venner. Utad en beskjeden gutt, men ikke la deg lure! Det han presterer og håndterer av press og fokus når det gjelder er ikke alle forunt å ha..

Til et VM må vi sende ham vårt beste råd for Bergens Turnforenings målsetting: HA DET GØY OG NYT ØYEBLIKKENE DU FÅR VÆRE MED PÅ!

Vi ønsker Jakob masse lykke til i hans største sportslige arena i Tyrkia!

Hilsen Bergens Turnforening!

Påmelding til Årsmøtet 2023