Nyhetsbrev februar 2024 - Vinterferie

Bli støttemedlem kr. 100,- pr. år

Om kort tid springer krokusen opp, og med den kommer også årsmøtet.

Årsmøte 2024 er planlagt til torsdag 21. mars. Se invitasjon:

For å kunne stemme må man ha vært medlem i minimum 1 måned.

VINTERFERIE 26. februar-3. mars

Neste uke er det vinterferie i Bergen og samtlige breddepartier har da fri.

Vi starter opp igjen mandag 4. mars med vanlig timeplan.

Melding fra administrasjonen

Det ble som vanlig en pangstart på januar hvor vi valgte å starte en uke tidligere enn vi historisk har pleid å gjøre.

Fremdeles er det godt med plass på en del av partiene mens andre er fulle med venteliste.

Det blir mange henvendelser inn til administrasjonen og det tar tid for oss å komme ajour med besvarelser, men alle blir besvart etterhvert.

Det er mye aktivitet i Turnhallen hver eneste dag og allerede har vi arrangert 2 store konkurrasner med Rytmisk Gymnastikk. Apparat turn har hatt sin første samling og Friidrett leverer resultater vi ikke kunne forvente.

Embla Njerve ble norsk seniormester og kom endelig over 4m. Embla var på tidspunktet 16 år og har fødselsdag 22. februar 2024.

Bergens Turnforening fikk dermed sin første norgesmester i friidrett på innendørs-NM i Steinkjer i helgen!

Gratulerer!

All aktivitet som skjer i Bergens Turnforenings regi, inkluderer mer enn 1000 unge og voksne hver uke. Idrettslag over hele landet gjør et enormt stykke arbeid og våre utøvere og foresatte gjør en imponerende innsats - Takk!

Har du noe du ønsker å fortelle om eller spørre om, ta gjerne kontakt!
post@bergensturn.no

Med hilsen Asle Pedersen - Daglig leder, Bergens Turnforening

Nå kan du bestille uniform til Turn

Påmelding til partier