Nyhetsbrev august 2023

Det er på godt og vondt at høsten nærmer seg. En kjærkommen sommer går mot slutten og for dem som har hatt sine uker i Bergen i juli, trenger kanskje noen dager til for å få varmen i seg. De fleste utøverne har hatt noen uker treningsfri. Nå er konkurransepartiene godt i gang igjen og alle breddepartier starter i månedsskifte august/september.

Oppstart for bredde partiene

Friidrett starter opp uke 34

Turn Bredde starter uke 35

Formiddagspartier starter uke 35

Nye trenere og nye medlemmer

Gjennom våren og sommeren har vi fått veldig mange nye medlemmer. På noen av partiene er det fullbooket. Venteliste vil bli opprettet for disse partiene.

Det er fremdeles god plass på en del andre partier og vi vil tilpasse antall grupper ut i fra forespørsler og behov.

Vi har også fått flere nye trener som har mange års erfaring. Dette vil bidra videre til det kvalitets arbeidet vi har bygget gjennom de siste par årene.

Vi ønsker samtlige nye og eksisterende medlemmer velkommen tilbake til Turnhallen i høst!

All aktivitet som skjer i Bergens Turnforenings regi, inkluderer mer enn 1000 unge og voksne hver uke. Idrettslag over hele landet gjør et enormt stykke arbeid og våre utøvere og foresatte gjør en imponerende innsats - Takk!

Bli Grasrot giver når du tipper gjennom Norsk Tipping. Hele 7% går direkte tilbake til Bergens Turnforening: Bergens Turnforening org. nr. 971530642

Har du noe du ønsker å fortelle om eller spørre om, ta gjerne kontakt!
post@bergensturn.no

Med hilsen Asle Pedersen - Daglig leder, Bergens Turnforening