Turngruppenes Våroppvisning

Torsdag 11. mai arrangerer vi Våroppvisning med turn, artisterier og dans.

Bli med på årets vakreste eventyr der både store og små gymnaster viser litt av hva de har lært. Og selvsagt avslutter vi med BlimE dansen :-D

Obs! Rytmisk Gymnastikk skal ha sin Våroppvisning på senere tidspunkt. Mer informasjon om dette kommer.

Ta med hele familien og bidra til å feire gymnastene som har trent godt gjennom hele vinteren og våren!

Oppvisningen er et stort arrangement hvor alle gymnaster og alle deler av turn vil være involvert for å vise hele bredden vi har i Turngruppen.

Vi deler oppvisningen inn i 2 deler hvor hver del er beregnet å vare i underkant av 1 time. Vi forventer mange besøkende, noe som tilsier at planlegging er essensielt.

Hallen vil være åpen for publikum fra kl 16.00. I kafeen blir det salg av mat og drikke.

Del 1 starter kl 16.30. Gymnastene som skal delta møter senest kl. 16.10 Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisning. Yttertøy tas av i garderoben.

Til dere som skal være med er det viktig at man innhenter informasjonen om hvilken del av showet du eller ditt barn skal være med på.

KJØP GJERNE BILLETTER ALLEREDE NÅ SLIK AT VI SLIPPER FOR MYE KØ

Betal med VIPPS #721881 eller scann med mobilkamera

Familie kr. 300,- 2 voksne + 2 eller flere barn

Voksne kr. 120,-

Barn kr.   50,- (barn under 3 år er gratis)

Støtt din forening

Vi lanserer årets første loddsalg uke 17 og håper mange har mulighet til å bidra!

PROGRAM TORSDAG 11. MAI:

Pulje 1: 16.30-17.30

16.10 - Oppmøte for gymnaster. Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisning. Yttertøy tas av i garderoben.

16.30 Oppvisning starter

17.30 Avslutningsdans BlimE, premiering

Pulje 2: 18.30-19.30

18.10 - Oppmøte for gymnaster. Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisning. Yttertøy tas av i garderoben.

18.30 Oppvisning starter

19.30 Avslutningsdans BlimE, premiering

Troppsturn, Rytmisk Gymnastikk, Turn Kvinner og Turn Menn.

Gymnastene skal sitte på anviste plasser før og etter at eget parti har hatt oppvisning.

Inviter gjerne familie og venner til å komme og se på! Vi ønsker oss et stort publikum som sammen med alle Bergens Turnforenings gymnaster, trenere og ledere er med på å bidra til en flott oppvisning og sesongavslutning.

Vi anbefaler alle å være tidlig ute! Reis gjerne kollektivt.

VELKOMMEN!

Turngruppen, Trenere og Ledere