Klubbmesterskap

23.oktober arrangerte O-gruppen Klubbmesterskap i Stendskogen.

Været var etter forholdene meget bra, og vi hadde 32 aktive løpere. Dessverre hadde løypeleggeren problemer med en av postene på den lange løypen, så der var det mange av løperne som lette forgjeves etter den 3. posten!

Vi savner noen av våre beste løpere, som var blant annet på Landslagssamling i Sandnes.

Fredrik Blomquist var først i mål på Klubbhuset til Bjarg, og var en klar vinner av den Korte løypen på 1,8 km. Kari Secher klarte til slutt å finne fremmøtested, og var ikke så lenge bak Fredrik i mål!

På Mellom-løypen, på 2,4 km, var det Nina Soligard som var den raskeste! Nr.3 i denne dameklassen ble Berit Hegdal. Best av herrene i denne løypen ble Sigve Rygg Eikeland.

Ingjerd Sognnæs ble nr.2 i Dameklassen på Mellomløypen.

Helge Nysæter ble en klar vinner i den lengste løypen, på 3,2 km. Han fant lett posten som lå litt feil! Best av Damene i denne løypen ble Randi Hole, fulgt av Helene Nysæter. I N-løypen var Karoline Strand Jensen den beste jenten og Johan Eltvik Vindfeld den beste gutten!

Skittensøndagsdilten

Junior Landslaget