Nyhetsbrev oktober 2023

Semesteret er nå godt i gang med mye aktiviteter for samtlige grener og partier. Oppstarten har gått smertefritt, og med mulighet for delbetaling av treningsavgift, ser vi at det har blitt en større etterspørsel etter våre tilbud. Det er veldig postitivt, samtidig som vi også vet at flere har bekymringer rundt familieøkonomi. I flere tilfeller har vi mulighet til å avhjelpe enkelte utøvere ved å søke etter støtte. Dette er en tjeneste vi gjerne gjør for dem som har de aller største utfordringene.

Vi jobber etter beste evne for å være en forening for alle.

Det er viktig at dugnadsånden er sterk i alle foreninger og klubber, og at de som har muligheten, både hjelper til med dugnader og stiller seg til disposisjon til verv i vår forening.

Høstferie uke 41

9. - 15. oktober er det høstferie og dermed ingen trening for breddepartier for Turn og Friidrett

Konkurransepartier trener etter avtale med sine trenere.

Juleoppvisning Turngruppene 2023

Årets desiderte høydepunkt er Juleoppvisningen vi holder i Turnhallen. Vi har mange nye gymnaster som aldri har fått oppleve dette og som kommer til å få en fantstisk kveld.

Rytmisk Gymnastikk vil ha sin Jueloppvisning onsdag 6. desember

Turngruppene, bredde, apparat trun og tropp har sin juleoppvisning torsdag 7. desember.

Mer informasjon kommer på senere tidspunkt.

Travel høst for Friidretts gruppen

Friidrett har hatt en travel høst med flere konkurranser. Friidrett holder god fart inn mot slutten av året med masse aktiviteter. Du kan følge dem fra Facebook siden.

Ikke minst er deres egen Skansen Atletics et fantastisk arrangement som pågår gjennom store deler av sesongen. gjennomført Junior NM

4 medaljar til BT på jr-NM i Sandnes

Oda Myklebust sølv i slegge KU23

Embla Njerve sølv i stav KU20

Eskil Njerve sølv i stav MU23

Christian Vik Pettersen bronse i stav MU23

Oda Myklebust 4. plass i diskos KU23

All aktivitet som skjer i Bergens Turnforenings regi, inkluderer mer enn 1000 unge og voksne hver uke. Idrettslag over hele landet gjør et enormt stykke arbeid og våre utøvere og foresatte gjør en imponerende innsats - Takk!

Bli Grasrot giver når du tipper gjennom Norsk Tipping. Hele 7% går direkte tilbake til Bergens Turnforening: Bergens Turnforening org. nr. 971530642

Har du noe du ønsker å fortelle om eller spørre om, ta gjerne kontakt!
post@bergensturn.no

Med hilsen Asle Pedersen - Daglig leder, Bergens Turnforening